Kastrering

Här hemma har det inte hänt så mycket på ett tag. Allting rullar på som vanligt. Vår marsvinsbur blev färdigbyggd häromdagen så ska försöka lägga in någon bild på den :)
Håller på och planerar för kastrering av Manfred också, får nog bli i januari. Han är ungefär 4 månader gammal nu så det borde bli lagom, än så länge visar han inga tecken på könsmognad.
Har lite problem med att välja försäkringsbolag till Manfred, har Lukas försäkrad i agria. Men vår hund soda var försäkrad i agria och jag tycker att agria hanterade allt kring hennes sjukdom så dåligt så vill väl egentligen inte försäkra Manfred där...men vet inte vad jag ska ta istället för något då.

Kommentarer
Postat av: Kaninfamilejn

Jag råkade radera din kommentar istället för att publicera. Ibland går det lite för fort...



Jag har både mina två katter och kaninerna försäkrade i Agria. Tycker de är bra att ha och göra med, men då har jag aldrig behövs ersättning egentligen. Vilka problem har du upplevt med eran hund?



Det är ju lätt att tycka bra om ett försäkringsbolag innan de satts på prov liksom.

2010-11-19 @ 10:56:04
URL: http://kaninfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0