Katt!

Fick ett lite tråkigt besked idag, hade nämligen anmält intresse att vara jourhem åt en jättefin katthona men fick idag veta att katten redan fått ett annat hem..synd :(
Har mailat på en kattunge på blocket (inte jouris), en jättefin hankatt. Skulle vara jätteroligt och mysigt med en katt, har en katt hemma redan men det är egentligen min sambos och så känner jag att det finns ett så stort tomrum här hemma sen Soda dog..

Idag har marsvinen Signe & Hedvig krävt uppmärksamhet, så fort jag rört mig så har de tjutit helt hysteriskt. Annars så tjuter de när de vill ha mat men så var inte fallet idag. Inte blev de nöjda av att komma upp heller. De ville nog helt enkelt bara höras litegrann ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0