<3

Djuren fick klara sig själva med min mamma och pappa ett par dagar, för jag har vart iväg och träffat vänner förstår ni! Jag var först i Västerås och sov kvar där, sen åkte jag till Enköping och träffat en ny vän med två jättegulliga hundar. Hon var snäll och söt! Sen åkte jag tillbaka till Västerås och träffade mina gamla gymnasiekompisar och vi gick på restaurang och det var hur roligt som helst att träffa dom igen.

Mamma och pappa skämde bort djuren lite väl mycket, t ex får Strindberg en halv skopa torrfoder per mål (2 ggr om dagen) och när jag kom tillbaka frågade jag om dom gett honom det men de hade tyckt det såg så lite ut och gav honom 2 skopor per mål istället.....hmmm. Och kaninerna gav dom en massa cheese balls, såna som är som ostbågar fast runda.
Jaja, djuren var nog glada och förhoppningsvis dör de inte av det, nu är det ju redan gjort så inte så mycket att göra åt det

Kommentarer
Postat av: ellinor

:D



hahaha, typiskt mammor och pappor "men han såg ju så hungrig ut"

2011-04-22 @ 14:15:06
URL: http://hittaclownfisken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0