Bilder + blodigt drama






Och det blodiga dramat drabbade mig själv, jag skulle laga mat och stod och skar potatis när jag på något vis hamnade med fingret emellan. Blodet forsade och hela min hand blev blodig och det kom blod på hela köksgolvet. Djupt är det! Försökte ringa sjukvårdsupplysningen för att höra hur jag skulle göra med det men det var 40 minuter kö så orkade, dessutom om de tyckt att jag skulle åka in med det så hade det inte gått eftersom jag inte har bil och akuten finns i en annan stad. Så jag har paketerat in det så gott jag kunde, först hade jag bara plåster men det gjorde asont såfort jag kom åt det så nu har jag ett tjockt lager bandage istället, mycket skönare. Kollade på det när jag tog av plåstret, är en stor bit av fingret som typ hänger löst.....bläääää hoppas det läker ihop :( nu är det försent att sy det ändå. Tur att jag fick stöttning av Elli under detta drama :*

Kommentarer
Postat av: ellinor

men bläääääää Stina! Puss :*

2011-04-27 @ 05:07:45
URL: http://hittaclownfisken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0