Föräldrar alltså!

Är lite irriterad på mina föräldrar just nu, jag ska åka till dom nästa vecka och Lukas, Manny & Strindberg ska med. Men så ringde dom idag och kläckte ur sig en idé dom hade, kunde inte kaninerna stanna hemma? Jag talade om för dom att nej det kan dom inte, jag vill inte att de är ensamma i en hel vecka. Men de tyckte att det är dom ju inte, för de är ju två. Men det är ju inte så att om det händer med något med Manfred att Lukas kommer langa upp honom på ryggen och springa iväg till veterinären...Tror inte de skulle tycka det var så kul heller att sitta totalt ensamma i lägenheten i en vecka. Det skulle ju komma någno då och mata men det skulle ta 5 minuter och sen skulle den vara borta igen.
Dum idé tyckte jag och jag förstod inte riktigt varför dom skulle vara ensamma men Strindberg följa med, men de är väl som "alla" andra som tycker att kaniner inte är värda så mycket..........Sa det iallafall att om inte Lukas och Manfred kunde följa med så fick vi skippa resan så då ändrade dom sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0