En massa hö!

En tjej jag pratat med tidigare om att köpa hö utav skulle till Falköping idag så då tog hon med sig två balar till mig och körde hit det, superbra! :) Sååå mycket bättre än att köpa djuraffärens dyra hö!
Ta och kolla in Petronellas superfina holländare på Kastanjegårdens kaniner -> http://kastanjegardenskaniner.tk/
Hur fina som helst, en blå holländare vore något....<3 Fast nä, det är nog att utmana ödet att hoppas på att en till kanin ska bli snällt mottagen ^^
Jag flyttar till Skara under maj eftersom jag faktiskt hittat en lägenhet där nu som jag skrivit kontrakt på! Så att sen kommer det bli ännu smidigare att köpa hö eftersom Petronella har sin uppfödning i Skara! Jättesnällt att hon vill sälja till mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0