Kvällspigga djur

Sitter här och är jättetrött, men Lukas och Manfred kändes så stojiga så nu är de i hallen och köket och springer av sig. Marsvinen är med dom också, fungerar jättebra trots att de inte träffas så ofta, och marsvinen blir mer aktiva när kaninerna är med dom. När de är själva så sitter de mest på samma ställen.
Apropå marsvin så brukar inte jag vara så förtjust i dom, men Signe och Hedvig gillar jag! De är två fina damer med stor personlighet. Har gosat extra mycket med dom idag (de fick vara i sängen t.o.m :O), för om några dagar så flyttar de härifrån tillsammans med Sushi. Har kännt dom i ett och ett halvt år och tycker mycket om dom, så måste passa på nu när jag har chansen för sen kommer jag inte träffa dom mera. Kommer sakna.

Idag har jag hjälpt en klasskamrat och hennes pojkvän att städa ur deras gamla lägenhet, sen var jag hemma hos dom och såg på melodifestivalen (min favoritlåt var den med the playtones, men man måste nog vara musikaliskt bevandrad för att gilla den för ingen annan i sällskapet gjorde det :)) och sedan såg vi på gaygalen. Rätt okej kväll även om det saknades en person. Jag försöker vänja mig vid att saker och ting aldrig kommr bli som jag vill igen, men det är inte så lätt. Menmen, jag har ju iallafall mina grabbar kvar som följer med mig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0