Lukas & Manfred

Lukas och Manfred är ju så himla söta. De trivs verkligen jättebra ihop, tvättar varandra hela tiden och ligger tätt intill varandra och myser. Jag hoppas verkligen att det fortsätter så, ska ordna kastreringstid till Manfred i nästa vecka tänkte jag. Så jag hoppas att kastrering minimerar ännu mer att det uppstår bråk mellan dom! Vore jättetråkigt att behöva sära på dom, nu när de bott ihop under flera månader och trivs så bra under denna tiden.

Jag håller på och laddar för att ta en dust med Lukas päls med furminatorn ute på balkongen. Han fäller som sjutton nu, och det är INTE roligt. Det var samma sak förra året. Klappar man på honom så får man en matta av päls på handen och det flyger omkring päls överallt. Jaja, det är väl tur iallafall att det finns dammsugare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0