Ytterligare en hälsning!

Lyckades hitta mailadresserna till de som köpt Madonna, Silvia och Obama. Så det är bara Lady Gaga kvar, men dom hade jag bara telefonkontakt med och somsagt så försvann alla nummer när min telefon gav upp livet...

Hursomhelst så fick jag svar från Obamas ägare för ett par dagar sedan. Han verkade ha det bra han också, han heter fortfarande Obama men har ett flertal olika smeknamn som barnen har gett honom. Han får vara ute i huset och springa mycekt och tydlgien har han som två personligheter. På dagen är han jättesnäll och skuttar lugnt omkring och låter barnen leka och gosa med honom men på kvällen nrä de gått och lagt sig så blir han som en vildning och rusar runt genom alla rum och då får ingen gosa med honom för då ska han bara busa :-) Som om att han vet att han måste ta det lugnt med barnen!
Bad dom att väga honom, eftersom han var minst i kullen tidigare. Han vägde endast 1,2 kilo nu så han är fortfarande en väldigt liten kille! Han verkade ha det bra han också!

Jag tycker det är jättetråkigt att de övriga köparna inte hört av sig, efetrsom jag sa att det var viktigt att de hörde av sig och berättade hur det gick och skickade bilder osv :/ Jaja, det är väl bara att hoppas att de har det bra allihop och att de inte bytt hem eller något

Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Förstår att du oroar dig för "dina" kaninbarn. Men vi får hoppas att no news är good news.



Hur går det med flyttplanerna och allt annars?

2011-02-19 @ 13:25:06
URL: http://kaninfamiljen.se
Postat av: Stina

Jodå, jag letar lägenhet men har inte hittat någonting ännu. De som är lediga är antingen för små (så att inte jag + djur + deras grejer och möbler får plats) eller så är de för dyra så jag inte har råd med det med mitt studielån. Men jag hittar nog någonting snart, Skara är ingen omöjlig stad :) Snart kommer alla studenter som slutar till sommaren att börja säga upp sina lägenheter också så då kommer det droppa in ganska mycket

2011-02-19 @ 17:46:52
URL: http://tasseltassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0