Allergi?

Jag har börjat oroa mig för att jag är allergisk mot något för har börjat klia extremt mycket på mina armar. En dag så svullnade ena underarmen upp jättemycket, kliade massa och var röd och varm. Jag har funderat på att gå och testa mig, men vågar inte göra det heller för vill inte få höra att det är något djur jag är allergisk mot....är inte så jättefarligt än heller utan det är bara armarna som kliar, känner mig inte rinnig i ögonen eller sådana saker. I fredags var jag på en födelsedagsfest som två i klassen hade så då var det ju en del från klassen där, iallafall så började det klia extremt mycket på armarna helt pltsligt och det blev jätterött och varmt. Och typ alla i min klass har ju djur...även om man duschar och sådär så sitter det ju på kläderna. Vore inte kul om jag blivit allergisk mot djur, det vore typ det värsta som kunde hända faktiskt :/

Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Jag har hört att vissa kan reagera på okastrerade hanars kiss. Tänkte att det kanske kan vara så för dig eftersom du inte känt av detta tidigare...



Håller tummar för att du inte är allergisk mot dina älsklingar. Det vore ju jättehemskt för dig.

2011-01-31 @ 11:16:46
URL: http://kaninfamiljen.se
Postat av: Stina

Aha, det har jag aldrig hört talas om faktiskt! Men Lukas var okastrerad tills han var över året så hade haft honom flera månader okastrerad utan att jag kände någonting :/ Men sånt där skiljer sig väl kanske mellan vilken hane det är också. Har ju lillkatten också som är okastrerad än så länge så det kanske är något med katt isåfall, för någon okastrerad hankatt har jag inte haft tidigare

2011-01-31 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0