Goda nyheter!

Har mötts av goda nyheter både igår och idag. Igår så fick klassen sms från SLUNIK där det stod "Tentamensresultat" - vilket medförde att hela klassen snabbt skyndade sig hem när dagen var över för att ta en titt. Det var kursen Statistik för biologer som vi hade tenta i precis efter jullovet och det som hade lagts upp på internet var vilka nummerkoder som INTE hade blivit godkända. Mitt nummer var inte ett av dom, jag är alltså godkänd! Nu är det bara att vänta på det slutgiltiga betyget också, men det viktigaste är att jag blev godkänd och nu kan jag lägga ännu en kurs bakom mig.
Idag fick vi äntligen våra efterlängtade betyg i Etologi & Antrozoologi, som vi skulle fått för längesen egentligen men kursledaren är höggravid (bebis om en vecka ungefär) och hade blivit dålig och inte hunnit ordna med betygen så snabbt som det var tänkt så det blev något förskjutet. Jag fick iallafall en 5:a i betyg, vilket känns jättekul! Känns ju bra när det man gör lönar sig :-)

Lite skryt såhär en januarieftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Jättestort grattis, bra jobbat!

2011-01-26 @ 17:47:32
URL: http://kaninfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0