Mamma och pappa hund

Som ni kanske vet så är jag på jakt efter hund, vet inte om det är någon läsare av min blogg som är intresserad av hund (det är ju inte för hund jag skapat den) så därför så skriver jag inte speciellt mycket om det heller, skaffar jag en hund sen så kanske jag gör en ny blogg till den om jag vill blogga om den också. Har en känsla av att det kommer hända så mycket med den att det finns massa att säga och jag vill ju inte att mina kaninintresserade och kattintresserade läsare ska lämna mig :-)
Tänkte hur som helst visa tre av de kombinationer som jag lämnat intresse på och som jag tycker är intressantast både till utseende och det viktigaste: mentaliteten!

+


+


+

Kommentarer
Postat av: emma

Fina vovvar ! Hoppas du hittar den som passar dig bäst :)

2011-03-13 @ 13:29:46
URL: http://emmaoloke.wordpress.com
Postat av: ida

en finsk lapphund :D finaste raserna som finns! har en själv, hihi.

2011-03-14 @ 23:52:56
URL: http://sniibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0