Vindsspöken

Idag fick jag tampas med en av mina rädslor, nämligen gå upp på vinden på kvällstid. Jag hade glömt ta ner hö till Lukas & Manfred och det var helt slut nere i lägenheten. Jag var livrädd (typ) och trodde jag skulle bli dödad, men jag överlevde även om jag var rätt skakig efteråt. INTE okej att springa omkring där mitt i natten nästan, speciellt inte eftersom en av mina grannar är psykotisk och rätt läskig hon också. Ibland känns det faktiskt som om hon skulle kunna ha ihjäl mig, helt seriöst alltså. Jag är rädd när jag går förbi hennes lägenhet för att det känns som om hon kan komma utspringande när som helst.
Men snart flyttar jag :D Innan dess åker jag, Lukas, Manfred och Strindberg på lite semester hos mina föräldrar, där kan ninisarna få springa i hage ute i trädgården heeeela dagarna om de vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0